Dlkskl İlla baktırmak zorunda değilsin canım ama düşüğün onunla alakası yok ben sürekli kontrol ediliyorum doktorum da bilgilendiriyor,şükür bebeğimde bir şey yok🤗 korkma ama tabiki de doktoruna güveniyorsan yaptır 😊 inşallah kesenizi görürsünüz hayırlı olsun🙏🏻💗