Havin49_ 1Ali 43 cm doğdular ama benim bi tanesi normal 3 aya göre ilerliyormuş zaten 61 olan 52 cm olan bebeğimin büyüme hormonları geç çalışıyor ilaç yakviyesi ile kilo alıyor malesef
Havin49_ kartanesi___ sağıl cnm 52 cm olan bebişimiz büyüme hormonları yVaş çalışıyor malesef ondan o kadar küçük
3boysmom Havin49_ balım benim ikizlerimin biri 60 diğeri 64cmmiş 3.ayda, dosyasından baktım şimdi. ama bu tamamen doğduğundaki boya bağlı zaten
Havin49_ 3boysmom benim ikiside 43 doğdu cnm ama birisi zaten büyüme hormonları yavaş çalışıyor ilaç ike kilo alıp boy atıyor peki kaç kg 3 aylıkken tabi söylemek isterseni
3boysmom Havin49_ oda 4750-5000 miş😂 biri 2400 doğdu diğeri 2150 ama benimkiler haftasına göre ufak doğdu zaten, allahtan sonrada gelişimsel sıkıntı olmadı düşün ben 36.haftada böyle doğurdum daha erken doğursam baya küçük olacaklardı demek ki
busra34__ Havin49_ benim oğlum 35 haftalık 47 cm doğdu 3 aylık değil ama 2. Ayına giricek 1.5 aylıkken 49 cmdi bakalım 2. Ayında boyu ne kadar olmuş
Havin49_ busra34__ çok şükğr bi tanesi büyüme hormonları yavaş çalışıyor biraz ilaç kullanıyoruz bakalım iyiler çok şükür