dilekmom6 2 haftadır fln yatarken sol elim uyuşuyor kızlar ya. Özellikle sağıma yatınca oluyor bu. Normal midir ki?
sentinuss dilekmom6 Şuan 37.haftadayım ve benim de bu şekilde, sol el gece hem şişiyor hem uyuşuyor. Acaba bu yüzden mi sola yatmak gerek deniyor. Kan akışını etkiliyormuş sağa yatılınca
dilekmom6 sentinuss aynı şeyi düşündüm ben 18.haftadaym ve ellerim şiş oluyor uyanınca sol daha şiş oluyor. Gün içinde geçiyor. Uyuşukluk da olunca sanırım sola yatma konusundan dolayı. Bugün sola yatmayı deneyeceğim bakalm genel olarak