gurbuzehra 19 haftalık hamileyim ve 2 gecedir belimin ağrısından uyuyamıyorum. Artık ağlamaya başladım. Sizde de benzer şeyler var mı, yoksa ben mi bir şeyleri yanlış yaptım
irmb gurbuzehra uzanınca hafifleyip ya da geçen bir ağrıysa normal ama geçmeyen ve şiddetliyse doktora görünmekte fayda var 34 haftalığım hamile kaldığımdan beri bel ağrım var ama uzanınca dinlenince hafifliyor ya da geçiyor
emmy06 gurbuzehra dayanılmayacak bir ağrı gibi bahsediyorsunuz bence bir gidin ne zararı olur içiniz rahat etmiş olur
bsrelif Benimde ara sıra bel ağrılarım oluyor maalesef yürüyorum biraz hafifliyor birde magnezyum takviyesi kesiyor ağrımı
gurbuzehra Uzansam da geçen bir ağrı değil. Yürürken değil de hatta uzanırken daha çok ağrıyor. Magnezyum kullanmıyordum, o zaman doktora da bi danışayım. Teşekkür ederim 🌸