gece_yolcusu kelebek006 2 sezaryen oldum ne tavsiye verilebilir bende bekleyim 3. İçin. Sadece ameliyat sonrası elime kahve al gel demişlerdi
kelebek006 gece_yolcusu evet en çok kahveyi duyuyorum ben de anestezi sonrası başağrısını azalmak için