Kızlar öncelikle 36 haftalık gebeyim bebeğim 1 haziranda doğacak ilk oğlumda mayıs 14 de doğmuştu ve ilk olduğu için aldığım çoğu kıyafeti giyememişti o sene çok sıcaktı şimdi bunda da çok fazla birşey almak istemedim 3 tane uzun takım aldım gerisi kısa kollu askılı aldım sizce uzun zıbını yeter mi az mi almışım