Eyll_kuzu Güzel anneler mesleğim gereği hastanenin dermatoloji biriminde çalışıyordum hemşire olarak ve gebelikte lazer epilasyon yaptıran anneleri görüyordum birsi haricinde hepsi doğumlarını sağlıklı bir şekilde yaptı bende doktoruma danıştım 12 haftadan sonra yaptırabilirsin dedi var mı yaptıran veya yaptırmayı düşünen bi bakıma çok iyi oluyor Doğum ve sonrası için hazırlıklı olma açısından bi bakımda sakıncalı diye korkuyorum 🤔
Denizanne Eyll_kuzu canım ben ertelettim doğumdan 3 ay sonra başlayacağım tekrar. Saç boyası hatta oje bile sürmüyorken epilasyonu hiç yapmam tehlikeye atmaya gerek yok bence 🧐
denizannee Eyll_kuzu korkunç derecede ışına ve radyasyona maruz kalıyorsun 😶 bende kuaförüm müşteriye oje sürerken bile maske takıyorum lazeri kesinlikle düşünmedim ağda yaptırıyorum...
Eyll_kuzu babymomm o daha 1 aylıkken düşük yaptı şu anda çalışmıyorum zaten madem öyle der bütün anneler bende ağda ile devam ederim 12 haftadan sonra
Vandb Bende oncesinde zaten baya azalmisti hamileliktede hic cikmadi nerdeyse hormonlaardan heralde kiminin azalirmis kalan tek tuk cikanlari eldivenle aliyorum bende
babymomm Eyll_kuzu ben de ilk 3 ay yaptırmadım daha sonra yaptırmaya başladım ilk 3 ay zaten tüm herkesim düşük tehdidi var sonra bi sakıncası yok dediler
bsrgz Eyll_kuzu benim doktorum hamilelik süresince yaptirmani önermem dedi zaten hormonlardan dolayı pek etkili olmuyormuş. Bi yararını görmezsin dedi.
Babekk Eyll_kuzu merhaba ben hamileliğin 4.ayından itibaren yarim kalan lazerime devam ettim ve hic sorun yaşamadım yaşamıyorum, o anda kendinizi kasmamaniz cok önemli lazer bebeğe ulaşamıyor ama biz kasilirsak kasiliyor ve ağrıtıyor
[silindi] Eyll_kuzu alt tarafı dokuz ay ne olursa olsun hiçbir kaybınız olmuyor onlar sağlıjlı diye sizde bişey olmayacak anlamına gelmiyor kaldıki şuan için sağlıklılar hiçbir zaman aslını bilemeyiz şüphelimi şüpheli o zaman ne gereği var dedim ve bıraktım