zeynepnills Merhaba,aranızda zeliha atağa giden var mı?2.kez gidiyorum 2 sinde de asistanlar ultrason bakıyor ne kilo söylüyorlar ne boy sinirlerim bozuldu.Sizde de aynı şey oluyor mu?
rumeysakayaa zeynepnills ben en başından beri gidiyorum zelihaya 2 defa asistanına denk geldim dediğiniz gibi asistan bir şey demiyor bana da suyun fazla dedi ogtt yaptık değerlerim normal çıktı ama Zeliha hanıma randevu bulmak çok zor onun haricinde ilgilendiğinde ya da ilgilenmek istediğinde diyim :) güzel ilgileniyor ama onun haricinde bi sıkıntı yaşamadım sonuçlara bebeğe falan iyi bakıyor ve yorumluyor
zeynepnills zeynepnills pazartesi gitmiştim tam 35 haftalıkken.normalde bebeğim 10 gün önden gidiyor şimdiye kadar hep böyle ilerledi.Asistan karın çevresini 39+4 ölçtü ki bence yanlış ölçtü bebek bie haftada 1.5 ay öne atamaz bence.Kilo soruyorum söylemiyorsun boy soruyorum söylemiyor.Pazartesi ali bahadırlıya gidicem bakalım o söyleyecek mi
Sehho zeynepnills ben bi kez şans eseri geçen perşembe akşam 7 randevusuna gidebildim çok güzel ilgilendi. Sayesinde hiç sıra randevu peşinde koşmadan pazartesi 2li tarama işlemlerim sabah erkenden bitti. Randevusuz yanına çağırdı ve taramadan sonra yine bilgilendirdi hatta bebekte vs sorun çıkmadı da 2 tane miyom varmış bende o çıkmıştı onun için senin için preinatolojiyle görüştüm ordan arayacaklar detaylı yerine boyuna bakılsın da kafamız rahat ilerleriz dedi ve cidden ertesi gün aradılar ve randevu verdiler kendileri. Çok şaşkınım devlette bu tür işlerimin 1 haftada ben hiç randevu almakla uğraşmadan hallolmasına. Aynı doktor farklı deneyimler ona da şaşırdım şimdi
zeynepnills Sehho ya doktor bende kendisi ilgilenmedi ilk gittiğimde sadece asistan vardı o baktı nst istediler sancı çıkınca doktora gösterdiler ben hiç görmedim doktoru.2.gititğimde doktor vardı ama kendisi bakmadı asistan vardı.İlgilidir tabi ona bir şey diyemem de dediğim gibi ne kilo söylüyor asistan ne boy hiç bir bilgi vermiyor belki kendisi baksa böyle olmazdı
Sehho zeynepnills şans işte ben zar bi daha randevu alacağım Banada aynısı olacak belkide 😔 maalesef devlet hastanelerin doktorların psikolojilerine göre aldığımız hizmet değişiyor. Onlar iyi bi gün geçiriyorsa bizde iyi hizmet alıyoruz kötü bi gün geçiriyorsa bizimde burnumuzdan geliyor 😂
zeynepnills Sehho doktorda sıkıntı yok canım.kendisi baksa zaten ilgili doktor.Ben bu zamana kadar gökhan gölcük takipliydim onda hiç asistan yoktu hep kendisi bilgi verdi kolunu bacağını her şeyini gösterir kilosunu boyunu tüm bilgisini verirdi.
zeynepnills Sehho asistanlarda ölçmeyi bilmiyor ultrasonda.Karın çevresini 4.5 hafta fazladan ölçtü doktorda şekerden şüphelendi sırf bu yüzden:)kan istedi benden verdim ama normal çıktı her şey