Merhaba Hanımlar aşılama ve tüp bebek tedavisinden sonra wbc ve crp değerlerim son 6 aydır düşmüyor. Wbc 15-20 değerleri arasında crp de 16-22 hiç normale dönmedi. 15 haftalık hamileyim. İdrar testim temiz çıktı..tüp bebek doktorum ilaçlardan olabilir ama hematolojiye gözük dedi sizin de başınıza geldi mi hematolojiye giden oldu mu cevaplar için şimdiden teşekkürler.