Denizanne Deni günde 1-2 bardak içebilirsin canım ben içiyorum. Hatta detaylı ultrasona gittiğimde doktorum filtre kahve ikram etti 😄 abartmadığın sürece günde 1 bardağın zararı yok
FasulyeveAnnesi Deni bence kahve günde bir kez tüketilmeli fazlası da zarar birini içiyor san diğeri ni içme canım
Eebruylmz Deni abartmadığınız sürece her besini tüketebilirsiniz 😊 Dip balıkları,çiğ ürünler,ışıl işlem görmüş gıdalar konserve bazı ürünler hariç 😊