Kızlar yarın 36 oluyorum 1 haftadır pelvikte baskı var özellikle uzanıp kalkınca çok ağrı ve baskı oluyor bu belirti bebeğin kanala girişine mi işaret acaba? Bir de bebeğin kanala girip girmediğine ultrasondan mı bakılıyor yoksa elle mi kontrol ediliyor? Yarın randevum var doktor kanala girip girmediğini söyler mi(ilk gebeliğim)