aleyyylmz Vajinadan progestan kullanıyorum idrar yaparken yanmam var buna benzer bir şey yaşayan var mı acaba
user99 aleyyylmz ben kullandım ama yanma yapmıyordu idrar yolu enfeksiyonu olmuş olabilirsin bi doktoruna git istersen
tortillam_ aleyyylmz İyice içe ittir ağzında bırakma. Yanma olmamıştı bende ama geçecek gibi değilse bir idrar tahlili ver enfeksiyon var mı yok mu anlaşılsın. Benim idrarda kan varmış ama ben hissetmiyorum bir kulanimlik ilaç içtim geçti
[silindi] aleyyylmz bende vajinadan kullanıyorum ama yanmasvs. Olmuyor doktorunuza söylediniz mi bu durumu
clementine16 aleyyylmz ben de kullandım yanmaya sebep olmuyordu idrar yolu enfeksiyonu gibi bir ihtimale karşı doktorunuzla paylaşın bence
pengumommy Vajinal akıntıyı artırdı için yanma Bana da yapmıştı idrar tahlilinde birşey çıkmamıştı bol su içip hijyen dikkat edince geçiyor enfeksiyon yoksa
Dygkyz Başından beri kullanıyorum sadece çok akıntı yapıyor hergün çamaşırını değiştir hijyene dikkat et bi de her ihtimale karşı sağlık ocağına git bir idrar tahlili ver enfeksiyon olabilir kadın doğumcunla görüşürsün enfeksiyon ihmale gelmez
cmlea aleyyylmz ben de kullanıyorum 6+1 im kontrolde doktorum yanma var mı diye sordu sanırım bu enfeksiyon belirtisi olabilir. Bende yok sadece akıntı yapıyor çamaşırı çok sık değiştirmek gerekiyor 🥹
bebegimibekliyorum__ aleyyylmz ben kullanmıştım uzun bi süre çok yanma yapıyordu sadece idrar yaparken de değil fitili yerleştirdiğim bölge de yanma yapıyordu
annelikoo aleyyylmz bende kullanıyorum eldiven le yapıyorum enfeksiyon olmaması adına yanma vs hiç olmadı ama akıntı çok oluyo
cmlea annelikoo ben bu aralar sadece biraz yaparken zorlanmaya başladım sanki kapanmış gibi o bölge zor yapıyorum ama acımıyor. Sizde de olmuş muydu bu
ozdemirayca cmlea 32. Haftamdayım sanki bende de öyle önceden daha kolay itiliyordu sanki şimdi bir şey var gibi anlayamadım doktoruma soracağım bu hafta
htan aleyyylmz bende hic olmadi. Ama her hapi koyarken ellerimi yikayip hic bir yere temas etmeden hapi koyuyordum. Sabah klakinca da ic temiz ic camasiri giyiyordum .cunku burda okumustum dikkat etmezsen enfeksiyon olabiliyormus. Doktoruna mutlaka soyle canim ona gore yonlendirir