ayburcu Merhaba arkadaşlar 28+3 protein kaçağı çıktı tansiyon takibi yapılmaya başlandı 24 saatlik idrar takibi yapılacak aynı durumu yaşayan oldu mu nasıl bir ilerleme süreci oldu bilgi verebilirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim
bebegimibekliyorum__ ayburcu benim son zamanlarda olmuştu çok fazla ödemim vardı aşırı yani 36. Haftada sezaryene alındım. Şişlik durumun nasıl şuan
baltuntas ayburcu tuz ve hamur işini doğuma göre karar rafa kaldırın, tansiyonunuzu takip edin kendinizi çok yormayın
damlasv ayburcu neden bu kadar abartıp sizi korkutmuşlar anlamadım 28. Haftada bende de protein kaçağı çıktı ilaç kullandım geçti takip yada yatışta olmadı
ayburcu bebegimibekliyorum__ ödem şişlik vs hiç bir şeyim yok tansiyonumda normal çıkıyor kilo alımımda fazla olmadı ntsde sancı falanda çıkmıyor sizde ne gibi belirtilerle başlamıştı acaba
ayburcu baltuntas çok teşekkür ederim baltuntas hamur ve tuzla aram yok aslında tansiyonumda normal çıkıyor neden oldu bilmiyorum
bebegimibekliyorum__ ayburcu sadece çok şişmiştm aşırı ödem vardı test yapıldı protein kaçağı olduğunu görünce doktor almak istedi
ayburcu bebegimibekliyorum__ erken doğum olabilir diye baya korkuttular beni inşallah sizde iyisinizdir umarım bu haftaları görebilirim çok teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için
ayburcu damlasv damlasv ilaçta yazılmadı bana nedeni bende bilmiyorum erken doğum olabilir diye korkuyorum öyle söylüyorlar çünkü inşallah geçer içimi rahatlattınız umarım geçer
pimpirikliana ayburcu idrar yolu enfeksiyonunda da protein kaçağı çıkabiliyormuş tansiyon yüksekliği yoksa korkmayın Allah’ın izniyle
bebegimibekliyorum__ ayburcu iyiyiz çok şükür 1 yaşında bebeğim zorlu süreçler geçirdik yenidoğan zamanları küvöz vs ama geçti 💐
damlasv ayburcu erken doğum riski yaratmaz tedavi verildiğinde ilaç vermemeleri garip doktorunuz kimse hemen kurtulun