Şeker yüklemesi testi yaptırıp yaptırmamakta kararsızdım fakat doktorum rutin kontrollerde herkesten istediğini vs söyleyip ikna etti. İyi ki ikna etmiş. Normalde hamile olmadan önce açlık şekerim 105 civarındaydı. Fakat bu hamilelik dönemi için yüksek bir değermiş fazla değil ama tedbir alınması gereken bir değermiş. Diyete başladım düşürdüm çünkü İnsülin kullanmaktan kaçınıyorum. Çoğu kişinin diyetle kontrol altına alınıyormuş zaten diyeti baya benimsedim hatta sanırım bu gidişle kilo bile veriririm 🤪🐒 Sizde durumlar nasıl? Bilgi verir misiniz genel durumunuz tecrübeniz ile alakalı🍀