gizemysl çok kıyafet almanıxa gerek yok bebekler cabuk büyüyor dogduktan sonrads alabılırsınız cogunu yenı dogsn takımlar cok mınık almayın 3 6 baskayın almaya zıbın cok gııdyor muslın ortu cok kullandım yakalık kullandım kustugu ıcın cok bez stoğu feln yapmayın her bez her bebege ıyı gelmıyor haftanız nedır bılmıyorum ama yavas yavas alısverıs yapabılırsınız eksıklerınızı sızın ıcındaha kolay olur son ana bırskmamak ıcın 30. Haftada bavulunuz hazır olsun 30 dan sonra agırlıgınızdsn yapamıyorsunux zorlanıyorsunuz