Tortilla Kızlar merhaba. Doktor bastan ocean mummy verdi 21 haftalıgım hala onu kullanıyorum ıcınde folik asit var sizin doktorunuz bırsey dedı mı bu konu hakkında. 2. Trımesterda kesılıyor diye bılıyorum folik asitin.
baltuntas Tortilla herhangi bir sorun oldu mu siz kullanırken kabızlık yaptığını söyleyenler olmuş o yüzden alıp almamakta kararsız kaldım
Gks_01 Tortilla dediğinizden de kullanmıştım imom omega kullanıyorum en başından beri tüp bebek doktorum doğuma kadar devam et dedi 31 haftalığım içinde folik asit de var kullanıyorum vitamin sonuçta bi zararı yok
nuriyegcl Tortilla 16. Haftadan son haftaya kadar kullandım güzel etkili bir takviye yan etkiden yana herhangi bir şikayetim olmadı memnundum yani 🥰
Tortilla baltuntas hayır olmadı ben normalde kabızlık yasayan bırıyım ama gebelıkten berı duzene gırdı aksıne.
emineuc 39dayım be de halen ocean mummy kullanıyorum aile hekimim de kadın doğum doktorum da onu önerdi
1nisa1 Gebelik öncesi ve sonrası 3 ay sadece folik asit kullandım. 4. Aydan itibaren mummy kullanıyorum 37 haftalığım doğumdan sonra emzirme döneminde de kullanmamı önerdi doktorum bende herhangi bir yan etki yapmadı
pablola Tortilla 2.trimesterda folik asiti kesip oceon mummy d2k3 e başladık 39+5 hala devam ediyorum