Haceryalcn valla biz tatarız arkadaşım. Biz de etin her yeri yenir ve kelle yani (göz, dil, beyin, damar) biz de sakat at sayılıyor. Doktora sormak lazım o zaman neresi sayılıyor, neresini yememek gerekir diye. Bu benim bilgim, sağlıklıyım. Herkese de sağlıklı hamilelikler.