kızlar tetanoz aşısı için sağlık ocağı beni 18.haftamda çağırdı ama ben 18 ve 19.haftamda memlekette olacağım ordaki sağlık ocağında olabilie miyim aşıyı ?? bide ağrısı oluyor mu acaba aşı olduktan sonra finallerim için dönüş yapacağım 2 gün boyunca sınavım var hangi koldan vuruluyor :(