kbrabsra İlk çocuğuma hamileyim, sezaryen mi yoksa normal doğum mu olacağını henüz bilmiyorum. Şunu sormak istiyorum, sezaryen sırasında epidural ile paniklemek kolay mı? Nefes alamıyormuş gibi hissedildiğini duydum, bu doğru mu? Ben çok kaygılı biriyim ve kolay panik olabiliyorum, bu yüzden biraz korkuyorum.