Kızlaaar merhaba. Benim son adet tarihim 26 şubat. 8 nisanda adet gecikmesinden dolayı hastaneye gittim betahcg bakıldı gebelik olmadığı için duphaston kullandım 10 gün geçti adet olmayınca evde gebelik testi yaptım pozitif çıktı kan verdim 24 nisanda betahcg 1610 ile öğrendim. 3 gün sonra doktora gittiğimde 4+4 dedi yumurtlaman geç olmuş dedi. Öğrendiğimde betahcg yüksek olması hafta açısından kafamı karıştırıyor kızlar normal mi?