Mother Kızlar çok kötüyüm geçmek bilmeyen grip en fenasıda öksürük bogazım mahvoldu artık öksürmekten ya önerileriniz varmı ayrıca doğuma da az kaldı son 17 gün
Bozonana İnanın bende yeni yakalandım. :(( 8 haftalığım dahaa bulantılarla birleşti çok kötüyüm 😓😓 bişey yiyip içemiyorum