zehraclk0 boş gebelik yaygın bir şey değil Allah korusun görünür inşallah bozmayın moralinizi benim de içim içimi yedi ama bekledim iyi ki de beklemişim eğer o gün gitseydim bebeği göremeyecektim üzülecektim 1 gün bile fark ediyor haftaya yine git o zaman görünecektir