Irono
Kizlar bu dogumdan korkanlar yarismasi olmasi 1.olurdum oyle korkuyodum ruyalarima giriyodu karnima agrilar giriyodu ilk gebeligim diye sanirsam sonradan noldu bilmiyorum bana bi ilham geldi sizinlede paylasaym dedim dusunsenize milyonlarca cocuk sahibi olmak isteyen insanlar var biz olmusuz cok sukur bin sukur 2 3 saatlik acininn ardindan hayalimize kavuscaz bu agri bizi oldurmuycek dayanilmayacak kadar kotu olsa rabbim bize yasatmazdi Allah kimseye tasiyamiycagi yuku vermezmis kendimizi biraz daha motive edelim korkularimiz hep bilmedigimiz bi ortam bize nasil davrancklar bilmiyoruz belkide bundan ama ne kadar zor olursa olsun benim tek amacm doktorlarin her dedigini yapmaya calsiip sakin kalmak ve bir an once bebegimi kucagima alip hastaneden cikmak olucak bu acıyı bilmiyorum ama kendime hep boyle teselliler veriyorum dusunsenize en buyuk hayalimze en fazla 2 3 saat bi aci sonrasinda ulascaz ne kadar guzel Allah'tan gelen biyle bir mucize icin biraz sanci biraz agri cekcez tabiki zor oluck ama biraz olsn kendimizi tesellu edelim dedim Allah hepimize kolay dogumlar nasip etsin 🤗