aisenuraksu Oğlumun ismini çok sevdiğim Yusuf Kayra koyacaktım, ama anlamından dolayı eşimle anlaşamadığımız icin koyamadım. Çok güzel bir isimdi halbuki. Bebeğine bu ismi koyan var ki?
monii aisenuraksu benim oğlumun adı da Yusuf Kağan. İsim düşünürken Yusuf Kayra istemiştim. Kayra put demekmiş o yüzden ondan vazgeçtik ve Kağana karar verdik. Tabii yine siz bilirsiniz ama çocuğuma put manasına gelen bir isim koymak istemezdim
Havin49_ aisenuraksu oğlumun adı eşiniz neden beğenmedi ki ben iyilik lutuf manasıyla koydum put manasıyla koymadım niyet önemli
tahamommy aisenuraksu ay bence çok uyumlu ama anlamına ilk defa duydum mutlaka farklı anlamları da vardır
monii Havin49_ tabii ki niyet de önemli ama o dönem birçok hoca çocuğunuza bu ismi vermeyin diyordu. Bunu bile bile koyamazdım
aisenuraksu Havin49_ Anlasamadik işte. Yusuf Kayra icin kapı süsü bile yaptırmıştim . Ahmet Buğra koydum
Havin49_ aisenuraksu oda güzelmiş canım ama hani kayra put diyorlar ama ben dediğim gibi iyilik lutuf manası ile koydum oğlumun adı Yusuf kayra çok seviyorum ismini
Havin49_ aisenuraksu adıyla büyüsün cnm ben buğra ismini çok seviyorum ikizlerime buğra Burak koymak istedim eşim istemedi bizde yağız ve yaman koyduk