kubrasolak98 Haftalık gebeliğimde bebeğimin ayağında bi şişlik gördüler sol bacagında kalçasından diz kapagına kadar şiş olduğunu farkettiler şuan 34. Haftaya giriyorum ve çok çaresizim hemonjiomdan şüpheleniyorlar ama anne karnında olduğu için bi tanı koyamıyorlar dogdugunda neyle karşılaşacağım bilmiyorum çok çaresizim sizin başınıza da geldi mi ?
serabis kubrasolak98 Allah şifa versin dua edicem sizin için farklı bir doktordan ya da perinatolojiden görüş alın derim umarım geçici bir durumdur 🙏
kubrasolak98 serabis perinatoloji takip ediyor şuanda kimsenin başına gelmemiş böyle bi vaka riskli gebelik olarak görünüyor Teşekkür ederim dualarında beni de unutmayacağın için 🥹🥹