Merhabalar
Maalesef gestasyonel diyabet tanısı aldım. Dahiliye doktoru ilaç başlamaya gerek görmedi sadece dikkatli beslenerek ve egzersizi artırarak kontrol altına alabileceğimiz yönünde yorum yaptı. Ancak ben diyetisyen desteği ile daha rahat hissedeceğim bir şeyleri yanlış mı yapıyorum diye düşünmek istemiyorum çünkü. Bursa da diyetisyene giden gebelerin diyetisyen önerilerini merak ediyorum.