damlasv benişin daha doğmadı sanırım bacım bende hiç anaç hatta hiç duygusal biri değilim bacım şöyle diyim hamileliği öğrendiğimde bile a hamileyim çocugum olcak dedim 😅 umursamaz lay lay lom rahat bir insanım tipik yay burcuyum diyim sana ama ben bile kendimden böyle bir performans beklemiyordum bebek doğar doğmaz o kondisyon yükleniyor ya buna inandım gerçekten bacım sana şöyle diyim sezeryan oldum ben ameliyat sancısı hiç birşey eve geldiğimde yerleri tekmeleyerek emzirdim ağlıyordum emzirirken yara oldu uçlarım ameliyat ağrısı var hareketlerim kısıtlı bir yandan adet sancısı giriyordu mastit oluyordum az daha duşta göğüslerimi ovarkende ağlıyordum 8 gün çok beter geçti çok kötü bir ağrı ama ona rağmen öyle bir iç güdü geliyorki benğinin yüzünü görünce sana olan ihtiyacını görünce için eriyor ve mücadele ediyorsun bu aeada ben hiç çocuk yapmicam diyen bir tiptim eşim bile çok şaşırıyor hiç beklemiyordu böyle bir analık 😂🤭🫣 uzun oldu kb