Çiçeklerim merhaba geçen aydan folıkul kist çıktı Bnde beklemedeyım doktor kendılıgınden geçer dedı sat 14 Nisan bu ay yumurtlama oldu mu olmadı mı bılmıyorum ama bnce oldu kaşık ağrısı oldu ve akıntı hıc Bıtmedı bugün de 8 gun var adete Tabı gecıkmezse sarı sulu akıntı gebelık belırtısı mı kokusuz ama sarımsı böyle enfeksiyon demeyın kaşıntı koku yok yanma yok yaşayan var mı