Merhaba kızlar, ne zaman doğurucam ne zaman doğurucam derken son haftayı bekleyip doğurdum bende. Geçtiğimiz perşembe kontrolde (40+3 ken) sancım çıkmıstı. Devlet takipliyim doktorum acile gidip tekrar nst çektirmemi açklığımın kontrol edilmesini söyledi. Acilde bakıldığında 1-2 cm açılma vardı ama ağrın olsa bile ne servis ne doğumhane yerim yok sevk olursunuz dedi acil doktoru. Orada doğurmak istediğim için nst baktırmadan eve geldim tekrar. Doktorum en geç 41. Haftayı bekle sonra gelip suni alıcaksın demisti. Pazara kadar bekledim pazar 12 de 41. Haftaya dönüyodum ağrım da yoktu. Bos yer ve taburcular olacağını düsündüğümden pazar gece 12 den sonra hastaneye gittik. Gün dolumu ile zaten direk yatırdılar açıklık 2-3 cm sancım yoktu. Odada sabaha kadar müdahalesiz egzersiz yapmamı yürümemi istediler. O arada kontrollerimi yapıyolardı. Bebeğim iri bebek olduğu için sezeryan olabileceğini omuz takılması yasayabileceğimi söylediler. Ben sezeryan istemediğimi belirttim. Annem ve kayınvalidem de iri bebek doğurduklarını ve daha kolay olduğunu söyledikleri için onlardan cesaret almıstım hep. Daha sonra sabah 11 gibi suni sancı taktılar. 12.30 gibi ben 8-9 cm e ulastım zaten 2. Gebeliğim. Doğum masasına aldılar. Ağrım oldukça ıkınmamı istediler oldukça ıkındım. Ama bebeğim iri olduğu için nefesim yetmediği anda geri kaçıyordu. Yaklasık 40 dk aynı şeyleri yaşadım. En sonunda bitmesini istediğim için nefesim kesilene kadar ıkındım. Bebeğimin kafası çıktı ama omuzlar takıldı gerçekten. Onu da 3-4 kisi karnıma kasıklarıma bastırarak çıkardılar. 13.15 de bebeğim kucağımdaydı. Çok şükür sağlıkla kucağıma aldım.Ben kolay olduğunu düsünmüyorum ama çok şükür yaşandı bitti ve bebeğim benimle. Kesim yok ama yırtık birkaç yer için dikis atıldı. Benim hikayem bu şekilde tam negatif de değil pozitif de değil diyebilirim. Allah hepinize kolay doğumlar nasip etsin 💓