dün gastroenterolojide kan vermiştim haftada bir bakılcaktı. sonucum çıkınca kadın doğuma gittim, bana yatış verdiler..(32+4 ken yatış verildi) geçen hafta ilaçta başlanmıştı içiyordum..ama fayda etmemiş..
şimdi hastanedeyimm nstye bağlıyorlar arada serum veriyorlar inşallah bu süreci sağ salim atlatırız, bi de bu benim 3.gebeliğim sağlıklı gebeliğim olmamıştı diğerleri kürtajla sonlanmıştı, ama bu gebeliğim başından beri iyi gidiyordu, şuan çok üzülüyorum🥺 inşallah sağlıkla kavuşurum evladıma..
benim gibi yatışı olup takip edilince değerleri düşen oldu mu acaba?