Kizlar iyi geceler cuma gunu tatli yapmistim kizim ameliyat olunca hastane isleri oldu chatgbt sordm birsey olmaz diyince yemis bulundm aksam mide bulantisi siddetli ishal sirt agrisi olunca yatisimi yaptilar cocugun kalp atisida 200lerde ve ustu cikti hep tasikardi dendi gida zehirlenmesi olmusum aranizda yasayan varmi birsey olmaz degilmi