fatma102 aslında süreç şöyle ilerledi
Kendi doktoruma randevu bulamamıştım ramazan bayramında, bu doktora gittim o zaman nst de sancım çıkmıştı muayene falan etti doğumun başlamış dedi ben yine sanci hissetmediğim icin inanmadım
Sonra üniversite hastanesine gönderdi orda nst de sanci düzensizdi tekrar muayene olmak istemediğimi söylediğimde eve gönderdiler
Sonra ben kendi doktoruma gittim sorun olmadigini söylediniz muayene etmedi, ultrasonla bebeği izledi
Geçen hafta kendi doktorum ayağını kırdığı icin yine bu doktora gitmek durumunda kaldım
Iki kere gittim ikisinde de doğuruyorsun dedi
Düşün ramazan bayramında beri doğuruyorum
Kendimde bir sey hissetmiyorum normal mi bilmiyorum
Bu durumu yaşayan oldu mu merak ediyorum
Doktora pek güvenemiyorum, fitil ile ya da suni sanci ile başlatır diye tedirginim, sanirim birazda doğumdan korkuyorum ,hem gelsin istiyorum hemde hiç doğurmak istemiyorum