minikmucizem26 dygckrogluclk çatı muayenesi genelde can acıtan yakan bir muayene degil aslinda.. siz kendinizi o an rahat bırakırsanız kasmazsaniz agri cekmezsnz buyik ihtimal…ben iki dogum yaptim ikisindede yapıldı hissetmedim bile..