Kızlar merhaba iyi geceler , reglim bitmesinin üstünden 13 gün geçti ve geçen aydan bi kimyasalım var üstüne pcos görünümü de olduğunu söyledi doktor yumurtlamamı takip ediyorum ama hala daha tam koyulaşma yok uygulama 0.43 falan veriyor değeri sizce bu ay yumurtlama olmaz mı acaba başına gelen var mı hiç ? Test yapmaya devam etmeli miyim ? Gerçi bugün biraz biraz koyulaşmaya başladı ama bilemiyorum 