ayfer_07 benim de detaylıda tek arter tek ven olduğu söylendi. Bu tek başına bişey ifade etmez dedi doktorum. Bunun yanında böbrek ve en önemlisi kalp bizim için dedi. Kalbine özel bir kardiyoloji çocuk doktorunda fetal eko çektirdim. Allah’a şükğr bi sıkıntı çıkmadı. Gelişim geriliği olabilir dendi. Ama haftasına göre gayet uyumlu şu an. 36 haftada 2875 gr dı. 18 inde sezeryan doğum yapacağım. Tek arter tek ven in down la bir alakası yok. Ama detaylıda burun kemiğinden belli oluyor down olup olmadığı riski. İçinizi ferah tutun tek arter tek venden yana düzenli sağlıklı beslenin. Herşey gönlünüzce olsun inşallah 💕❤️🥰