Kızlar selam 10+1 haftalık gebeyim bugün hafif pembemsi kahverengimsi bi akıntı geldi doktoruma sordum normal korkma adet kanaması gibi olmadığı sürece problem yok dedi aradan 2 saat geçti kahverengi geldi çok az ama sonra tekrardan baktım koyu kahverengi azcık bi akıntı gelmiş korkuyorum başına gelen var mı yarın kontrolüm var