gdgeehuehe Kizlar selam 38+3 oldum bugün iki gün önce kontrole gittim bebek aşağıda dedi doktor nst de de sancım 100 e kadar çıktı böyle olup ta ne kadar sürede dogurdunuZ ikinci gebelik bu arada
sarilale123 gdgeehuehe ikinci gebelikte doğum daha hızlı ilerliyor diyolar ama açılmanız falan varmıydı
gdgeehuehe Alttan bakmadı doktor sadece sancıların sıklaşirsa gel dedi iki üç gündür de sancılarım gidip geliyor adet ağrısı gibi düzenli değil ama