Kızlar ben daha öncede yazmıştım marttın başında kürtaj oldum bi kez adet gördüm şimdi adetime 2 gun var gösteriyor hala duzensizlikten uzayabilir mi yoksa hemen hamile kalanlar var mı adet belirtisi olur ya bi hafta önceden hiç biride yok kürtajdan dolayı mı bilmiyorum çok ikilemdeyim test yapsam zaten çıkmaz şu an ama kendimi bu düşüncedende alamıyorum acaba adet olcam mı yoksa tekrar hamilelik mi nasip olcak psikolojik mi bilmiyorum midemde bulandı 2 gebelik geçirdim ikisindede inanılmaz igneler serumlarla hayatta kaldım benim ilk belirtim hepte böyle oldu deneyimli anneler yazabilir mi sizce hangisine daha yakınım pepap kullanıyorum normalde oraya sacma sapan herkes dadanmaya başladı burayı ordan birisi tavsiye etti öyle keşfettim herkesin yorumlarını okuyorum çok güzel yorumlar yapıyolar benim size ihtiyacım var kızlar lütfen banada yazın hevesim kursağımda kalmaz inşallah giden bebeğim için hala çok üzgünüm bi umut bekliyorum belkide