isilyus Sağlık ocağındaki ebem tetanoz aşısından sonra şu şu haftalarında tekrar gel dedi ama ne zaman gel dediğini hatırlamıyorum. Sağlık ocağından da aramıyorlar hiç. Oradaki kontrollerine aksatmadan giden var mı önemli mi?
sarumervee isilyus normalde 1 gün öncesinden arıyorlar benimki öle ama duyduğuma göre her yer aramıyormuş bence siz bi sorun numarası varsa hemşirenizin yoksa direk sağlık ocağını arayın
isilyus Tetanoz aşısı ilk doz için gittiğimde de biz aramıyoruz 4 hafta sonra diğer doz için siz geleceksiniz demişlerdi, aramıyorlar sanırım. Ben ya gideyim ya da arayıp sorayım olmadı
suhan_ isilyus ilk tetanoz aşısından 1 ay sonra ikinci için seni arıyorlar zaten ama ilk gittiğinde yada aklına takılan başka bişey olursa sağlık ocağına uğrayıp numarasını istemeni tavsiye ederim ben ilk öğrenip sağlık ocağına bildirdiğim zaman numaramı almışlardı sürekli konuşuyoruz aklıma takılan herhangi bişey olduğu zaman bile arayıp yazabiliyorum
sugunes isilyus 2 aşı arasında 4 hafta olmalı diye biliyorum ben 24+5 de ilk dozu oldum. İkincisini 29+6 da gidicem
Gks_01 isilyus numara verdiyseler sen arayıp sorabilirsin genelde aramıyorlar ya da bi gün uğra sor ben bütün izlemlere gittim önemli olduğunu düşünüyorum
aslliasya isilyus 2. Doz için bahsediyorsan 1 ay sonra gitmen gerekiyor onun dışında gözlemleri kendi doktorumla daha iyi yapıyorum zaten