NovaVina_ testi özel hastanedeki doktoruma gittim daha önce de onda tedavi oluyordum o istedi bütün testleri orda maliyeti fazlaydı kaseledi şehir hastanesine yonlendirdi orda yaptimb2 ayda çıktı doktor tedviren kan sulandırıcı hap yazdı gebelik oluştuğunda da iğne yazdi ama testlerim temiz çıktı 1 ay tek.kullanicam