Arkadaşlar kızım 42 günlük hafif öksürük var bütün temizligi yapmam gerekiyo serum fizyolojik mi kullansam yoksa eczanelerde tüpler halinde olandan almışdin onu yaptım genzine gidiyo ve çok agliyo YouTube kanalında izlemisdim dik tutarak yapmisdim acaba ondanmi yatiripdami yapsam siz nasıl yapiyosunuz