Milaasss Arkadaşlar çatı muaynesi hakkında bilgi verir misiniz ? Normalde eşimle birlikte olurken bile canm acırdı . Birde hamile kaldığımdan beri de birlikte olmuyoruz çatı muaynesinde canm çok acır mı?
Aysesare Milaasss 5 aydır eşimle birlikte olmuyorum. Muayenem acısız geçti kasmamak lazım o esnada. Bide kesinlikle ebeden ebeye değişiyor kimin eli hafif kiminin ağır oluyor
AlyaSu Milaasss canım hiç korkma benimki biraz erken oldu 26 haftalıkken bakıldı önemli olan kendini kasmaman ama bünyeden bünyeye de değişebilir her vücut farklıdır
Cemreemine Milaasss bende seninle ayni durumdaydim bence doktorla alakali o kdar korkulacak bisry degil saniye suruyo doktorun dedigini yaparsan cok canin yanmaz benim sayet canim yanmadi
Madamminia Milaasss parmaklarını sokup ilerletiyor o kadar.sadece asla kasmayın kendinizi.ben vajinismusluydum ben kaç defa çatı muayenesi oldum.normal doğurabilirsin dedi doktorum.hiç korkmayın çok acıdı yazanlara inanmayın.ama yapana bağlı mıdır bilmiyorum
UcanHamile Beni kanatircasina zorlamasina ragmen öyle ölüp bitmedim, aci verici bisey yok kendinizi kasmayin yeter
Mhtpsrkn Milaasss kendini kasmaz san ve acıcak diye odaklamazsan hiç bi acı yok saniyelik bişey zaten nasıl bittiğini bilmiceksin
AyseDuru @Milaasss 5-6 aydır birlikte olmuyoruz bizde geçen hafta çatı muayenesi oldum kastığım için çok az acıdı korkma kendini kasma 10 saniye sürüyo zaten
Mhtpsrkn Milaasss bende senin gibi korkuyla gittm ama o an cesaret geldi valla ah bile demedim abarttıkları gibi acı yok inanki😊