gizemordu Konya şehir hastanesinde Yakın zamanda normal doğum yapan var mı? Süreç nasıl ilerliyor, eşim sancı çekerken yanımda durabiliyor mu, rekabetçi illa kadın mı olmam zorunda odalar tek mi çift mi vs vs…
uzuncab gizemordu yakınım yaptı. Sancı çekerken yanınızda eşiniz bulunabiliyor sadece doğum anında çıkarıyorlar. Oda hangisi denk gelirse tekte var ciftte. Refakatci içinde kadın olabiliyor diye biliyorum ama özel durumunuz varsa bildirirsiniz yine eşiniz kalabilir.
bebegim_4 gizemordu geçen hafta ablam doğurdu çok konforlu dedi annem doğum başlayana kadar yanında durdum doğarken çıkardılar doğunca geri aldılar bebeği giydir diye ebeler hep bitanem canım diye konuşuyormuş çok rahattı dedi ablam
bebekananas gizemordu 2023 Haziran sonunda yaptım . Sancı çektiğim oda tek kişilik eşim ve görümcem geldi ama eşimi o an boğmak istediğim için onu gönderdim hatta 40 kere falan boşamışımdır 😂😂 görümcem çıkmak isterse eşim gelebiliyordu ama annemi veya kaynanamı almadılar . Onları görünce daha çok üzülüyorlar stres oluyorlar dedi ebeler onlar gelmedi inanılmaz memnundum
edakko Ben değil ama çevremdekiler yaptı. Sancıyı çekerken yanında biri olmuyor, odalar tek kişilik, refakatçi kadın olmak zorunda değil 🌸 bildiğim kadarıyla böyle ama yine de kontrole gittiğinde sor istersen
gizemordu edakko uzuncab teşekkür ederim💐ebelerin hemşirelerin yaklaşımı nasılmış acaba bilginiz var mı
omerbsra gizemordu doğumumu Orda yapacağım hemşire bilgi verdi doğumda odalar tamamen kişiye özel eşin yada bir yakının tüm sancı sürecinde yanında olıyor içerde duş plates topu vs var servise çıkınca odalar çift veya tek şeklinde ama doğum sadece size özel oluyor
gizemordu omerbsra ay iyi bari sancı çektiğimiz oda bize özelse :) birde suni sancı ve kesik için bilgi verdiler mi mesela hemen sancı odasına alındığımız gibi açılmamız azsa suni sancıyla doğumu başlatıyorlar mı acaba yoksa sürecin kendiliğinden başlamasını mı bekliyorlar kesik içinde yine aynı şekilde oldu bittiye getiriyorlar mı acaba bir an önce doğursun gitsin der gibi kafamda deli sorular 🙄😅
gizemordu bebekananas hahahah bende eşimi boğabilirim şuan bile tahammülüm sıfır 😅 ama annem daha duygusal olduğu için bende istemezdim onu ve sanırım 2 kişi aynı anda sancı odasında olamıyor galiba eşim varken annem dışarda annem varken eşim dışarda beklicek öyle mi