Kendi doktorum da aile hekimi de dahiliye doktoru da şu an için demir depolarını doldurmak mümkün değil dedi. Çünkü bebek bütün demiri çekiyor ancak ona yetiyor şu anlık dediler. Doğumdan sonra takviye yapacağız onu da birden yapamayız altı aylık bir sürece yaymalıyız dediler. Bu benim kendi deneyimim siz doktorunuza kendiniz için sorun. Benim için de çok zor 🌺