yarenakkus Samsunda Davut güvende doğum yapmış veya yapacak olan arkadaşlarım, beni bilgilendirir misiniz. Hala doktor tercihi yapamadım, muayene ücreti doğum ücreti odalar temizliği doktorun yaklaşımı vs lütfen gidenler yorum atsın 🙏🏽
hamisbiri2 yarenakkus ben yaptım sezaryen doğum yaklaşık 8 bin civarındaydı, özel odalar çok temiz ve güzel sezaryen istiyorsanız omüyü öneririm ama normal doğuma pek sıcak baktıklarını düşünmüyorum.
yarenakkus Acabaaaa Acabaaaa bende yarın gidicem inşallah, normal doğum yapıyor mu bilginiz var mı İnstagramda hikayelerinde hep sezeryan doğum paylaşıyor
hamisbiri2 yarenakkus normal doğum istiyorsanız omüyü tercih etmenizi önermem. Normal doğuma yaklaşımlarının pek iyi olduğunu sanmıyorum. Ben çok bunaldım ve en sonunda istedikleri gibi sezaryen oldum.