Tugba3434 canım amonyak oranı çok düşük boyalar var inoa özellikle kesinlikle tavsiye ederim bende kuaförüm bende 8.ayda bu boyayla boyaticam. Biraz pahalı ama hem kokusuz hem doktorların da önerdiği bi marka. Doktoruna göster prospektüsünü onaylar büyük ihtimalle boyatirsin. 🌸