dilruba7 Kızlar 13 gün önce keseyi gördüm 5 haftalık dendi bugün lekelenmem oldu gittik doktora kese gelişmemiş ya düşer ya da alacağız 2 gün içinde dedi kalp atışı beklerken nasıl anlamadım