blue_berry akşam da eşinle bir şeyler izleyin falan, oyala balım az kaldı zaten biraz daha sabır, yoksa her negatifte kendini üzersin🫠 amiiin Allah razı olsun, benim de ikinci gebeliğim, ilkini 8.haftada kaybettim ve 4 yıldır bekliyorum. Seni çok iyi anlıyorum o yüzden ama kendinü yıpratma lütfen🥺