Evet yarın 1 ay olacak ve kızımı kucağıma aldım, sağlıkla herkese nasip olması dileğiyle..
Benim 38. Haftada suyumun gelmesi ile başlayan süreçte doğum tam 2 güne yayıldı, suyum geldi ama sancım yoktu doktor kontrolü ile ilerledik 30 saat sonra sancılar başlamayınca takviye fitil verildi ve sancılar başlatıldı, sonrasında 4-5 saat sancıdan sonra aşırı yorulduğum için epidural takıldı ve 1 saat uyudum, uyandığımda doğum başladı ve sonrası zaten çok güzel geçti, benim beklediğimden daha kolay bir süreçti, normal
Doğum denilince herkesin kötü hikayelerini dinlemek gözümü korkutuyordu ama tüm hamileliğim boyunca pilates yaptım ve bu süreci etkilediğini düşünüyorum.. ayrıca hep
Normale odaklanmıştım kendimi ikna etmiştim, kaldı ki canı çok tatlı olan birisiyim
Yani ben yaptıysam herkes yapar 😂 ve gerçekten doğum olduğu an tüm sancılar geçiyor rahatlıyorsun, sadece ufak tefek dikişler seni bir süre rahatsız ediyor o kadar..
pendik medipolde aytakin hoca takipliyim, çok güzel ebelerle karşılaştık, çok memnun kaldım tüm süreçten ve yaklaşımlarından… Sorusu olan varsa yanıtlayabilirim 😊
Herkese sağlıklı kolaylıkla ve bir avazda doğum diliyorum 🥰