esra9888 canım sağlıkla kavuşun inşaallah öncelikle. Tabii ki bir tek sen değilsindir ama benim kuzenim de 115 ile gebe kaldı, gebelik şekeri, zehirlenmesi ve kolestaz gibi tüm gebelik sorunlarını yaşadı maalesef, 34′te doğum yaptı bebeği 4 hafta yoğunbakımda kaldı sonra kavuştu. Açlık hissettikçe su iç, gebelik diyetisyeniyle çalışabilirsin hatta çok iyi olur senin için, şekerli gıda ve tatlıları minimum tüketmeye özen göster. Ben 80le gebe kaldım, 71′e düştüm ilk 3 ay çok kusmaktan. 17.haftadayım, 71′deyim. 12.haftadan beri kilomu koruyorum. 27-28e kadar kadar korumaya çalış dedi doktorum, ben de öyle yapıyorum. Bol su içmeye çalışıyorum, ekmek hamurişi tüketmemeye özen gösteriyorum. Protein ve sebze odaklı besleniyorum. Tatlı isteğimi de meyveler ile karşılıyorum.